mm Napisano 17 Maj 2011 Zgłoś Share Napisano 17 Maj 2011 Wakacje już za nieco ponad miesiąc i powoli można zastanawiać się, gdzie tym razem je spędzić. Które plaże nad polskim morzem uważasz za najładniejsze? Gdzie są najlepsze imprezy i największa liczba rozrywek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
aniaworld Napisano 13 Lipiec 2011 Zgłoś Share Napisano 13 Lipiec 2011 Wybrałam Mielno ze względu na to, że jestem studentką, a to miasto uchodzi za studenckie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
papja Napisano 26 Lipiec 2011 Zgłoś Share Napisano 26 Lipiec 2011 A to ciekawe, nie wiedziałam o tym, że Mielno jest uważane za miasto studenckie... Chyba najwyższa pora się tam wybrać :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Gość Macius123e Napisano 2 Sierpień 2011 Zgłoś Share Napisano 2 Sierpień 2011 Świnoujście!!! Innych nie uznaję :P Tylko słońca dajcie więcej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
aniaworld Napisano 2 Sierpień 2011 Zgłoś Share Napisano 2 Sierpień 2011 Ja Świnoujścia nie lubię:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
Gość Macius123e Napisano 4 Sierpień 2011 Zgłoś Share Napisano 4 Sierpień 2011 Dlaczego nie?? Szeroka plaża, port, dość tanio i fajne imprezy :) Może też pojechać rowerem do Niemiec :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
gosia7 Napisano 14 Wrzesień 2011 Zgłoś Share Napisano 14 Wrzesień 2011 a ja wolę Chałupy :D cisza, spokój, jak się chce imprezy to do chłopców bananowców można się przejść, nauka surfingu, pyszne rybki, żyć nie umierać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...
eurobrokers Napisano 28 Marzec 2012 Zgłoś Share Napisano 28 Marzec 2012 Kilka razy byłem w Łebie (Vacation Club Łeba)i mogę śmiało polecić tę miejscowość i ten hotelik Odnośnik do komentarza Udostępnij na stronach More sharing options...